Kanski levi so prestižna priznanja, za katera se vsako leto poteguje več kot 30.000 del in so ena izmed najznamenitejših nagrad v marketinškem svetu. Lahko bi jih primerjali z oskarji v filmski panogi. Le, da nam gre Slovencem v oglaševalski panogi malo bolje in skoraj vsako leto domov prinesemo kakšnega.
Med podeljenimi nagradami seveda največ štejejo zmagovalke med zmagovalkami – velike nagrade ali tako imenovani ”Grand Prix’’. Letos je bilo podeljenih 27 nagrad, celoten seznam si lahko ogledate tukaj. Sama sem med vsemi velikimi nagradami izbrala 5 meni najljubših in najbolj izstopajočih, ki vam jih predstavljam v nadaljevanju. Morda nekateri ”kejsi” niso najbolj očitne izbire, sama namreč stvari zelo rada presojam iz vidika kreativne uporabe kanala in tehnologije, kar odraža predvsem naslednjih pet primerov:
- The New York Times & Droga5 – Vredno resnice
Kategorija: film
- An-Nahar & Impact BBDO Dubai – Prazen časopis
Kategorija: tisk in publikacije
- Wendy’s & VMLY&R – Osveženi Fortnite
Kategorija: družbena omrežja in influencerji
- Black & Abroad, “Go Back to Africa” from FCB/SIX (Toronto)
Kategorija: kreativna uporaba podatkov
- The Female Company & Scholz & Friends (Berlin) – Knjiga tamponov
Kategorija: PR