VROČE IZ SVETA DRUŽBENIH OMREŽIJ

V zadnjih mesecih se je na družbenih omrežjih že pojavilo nekaj novosti, prav tako pa so se pojavile govorice o spremembah, ki nas uporabnike in podjetja še čakajo v naslednjih tednih. Spodaj povzemam najbolj ”vroče”.

ZDRUŽITEV SPOROČIL FB + IG + WA

Facebook bo v prihodnjih mesecih združil Facebook Messenger, Instagram Messenger in WhatsApp v eno integrirano aplikacijo za sporočanje. Načeloma to ne bo dodatna aplikacija, pač pa bodo znotraj obstoječih aplikacij poskrbeli, da bomo lahko na primer iz Facebooka nekomu pisali na WhatsApp, ali pa iz Instagrama nekomu na Facebook in seveda v vse druge možne smeri. Projekt naj bi razvijali vsaj še eno leto, za integracijo pa so se odločili iz vidika, da olajšajo uporabniku izkušnjo sporočanja. Zdaj mora namreč med tremi aplikacijami preklapljati, tako pa bo lahko vpisan v eno in še vedno odgovarjal ali pisal preko vseh treh.

Ko bo združitev na voljo, lahko pričakujemo razmah Chatbotov. Podjetja zdaj ne bodo potrebovala treh različnih za vsako aplikacijo posebej, temveč samo enega za vse tri aplikacije, kar je stroškovno veliko bolj učinkovito.

IG KVIZ IN DONACIJE

Kljub temu, da marsikje po svetu še vedno čakamo, da nam bo na voljo ”Music” nalepka med Instagram Stories, pa naj bi za ta razvijal še dve dodatni ”nalepki”. Prva je kviz, ki ima podobno funkcijo kot sedanje ”ankete”. S tem bodo sledilce še bolj spodbujali k odzivanju in dvosmerni interaciji.

Druga nalepka pa je ”Donacija”. Ta bo omogočala, da bodo lahko sledilci s klikom na to nalepko direktno donirali denar v dobrodelne namene. Seveda ne kar nekomu, temveč to določi tisti, ki je nalepko prilepil na svoj IG Story. Vsekakor bo ta funkcija zelo pomembna za influencerje, ki imajo velik doseg in vpliv na svoje občinstvo.

ČRNA STRAN FB SPOROČIL

Za vse, ki imate radi temnejše barve in preizkušate nove stvari, imam za vas super odkritje. Facebook Messenger ima ”skrito” funkcijo, ki omogoča, da celotno temo aplikacije (ozadje) iz bele spremenite v črno. Kar morate storiti je, da med nastavitvami enega izmed pogovorov za glavnega ”emojija” nastavite luno.

Nato jo večkrat pritisnete in v aplikaciji se vam bo pojavilo vprašanje, ali želite nastaviti temo v ”dark mode”. V kolikor kliknete da, boste odkrili temno stran Facebook Messengerja. Jaz ga imam že nekaj dni v črni barvi, pa moram reči, da se ga še nisem povsem navadila, ker je res vse zelo temno. Bomo videli, koliko časa zdržim.

YOUTUBE STORIES IN FILTRI

Najprej je bil Snapchat, nato Instagram in Facebook. Zdaj pa je na vrsti še YouTube. Ta je namreč omejenemu številu ustvarjalcev, ki imajo nad 10.000 naročnikov, omogočil novo fukncijo – Stories. Ta izgleda tako kot na drugih družbenih platformah. Primer si lahko ogledate na spodnjem videu.

Iz Googla obljubljajo, da prav tako pripravljajo različne AR filtre, ki bodo drugačni in bolj posebni kot ti, ki jih najdemo na Instagramu ali Facebooku. V video se jih bo lahko dodalo tudi naknadno. Izboljšana AR tehnologija je lahko namreč edina prednost YouTube zgodb pred ostalimi igralci v tem polju. Ali se bo zadeva prijela ali ne pa bo povedal samo čas.

IZBOLJŠANA ANALITIKA TWITTERJA

Twitter se je končno lotil izboljšanja vplogledov in analitike v sledilce. Prva novost, ki so jo predstavili v začetku marca nam daje boljši vpogled v to, kdaj je najboljši čas za objavljanje videov, da dosežemo z njim največji engagement sledilcev, največ ogledov in največ ljudi. Funkcija je omogočenea vsem tistim, ki imamo ustvarjen Media Studio na Twitterju. V naslednjih tednih naj bi Twitter razkril še kar nekaj izboljšav na področju analitike, ki se jih že vsi veselimo.