3 nasveti za uporabo hashtagov

Vem, najraje bi se jih izognili pri pisanju objav. Tudi jaz. Pa vendar so hashtagi (slovensko – ključniki) ključnega pomena, če želimo, da je naša objava vidna in da z njo dosežemo tudi tiste, ki niso naši sledilci.

Že tako je težko izstopati iz množice objav na družbenih omrežjih, zato so hashtagi zelo pomemben del tega, da nas sledilci lahko odkrijejo. Hashtag je ključna beseda ali fraza, zapisana za znakom #. Gre se za zapis besede ali besedne zveze, ki se navezuje na vsebino, ki jo objavimo. Pravilna uporaba # omogoča, da algoritmi družbenih omrežjih prepoznajo in indeksirajo objavo tako, da je vidna uporabnikom, ki niso nujno naši sledilci. Uporabniki pa lahko preko # iščejo vsebino, ki jih zanima in najdejo našo objavo.

  1. KJE UPORABLJATI #?

Instagram je zagotovo na prvem mestu, kar se tiče uporabe #. Več kot jih uporabite, bolj boste vidni in vključeni v dogajanje. Najbolj optimalno število jih je 12. Najbolje jih je objaviti v opisu objave, vendar s presledkom ali pikami, da ne zmotijo glavnega besedila. Še preden se odločite za #, preverite v iskalniku, kakšne oznake uporabljajo vaši sledilci, konkurenca in najuspešnejši na vašem področju.

Tudi na Twitter-ju in Facebook-u je priporočljiva uporaba hashtagov, vendar v manjši količini kot na Instagramu. Največ dva do tri. Smiselno jih je uporabiti v samem jedru objave ali pa na koncu besedila.

Pinterest je še eno izmed tistih omrežij, kjer uporaba # močno vpliva na doseg objave. Priporočljiva je uporaba med 10 in 20 hashtagi v sami objavi. Prej pa preverite, katere oznake so priljubljene in med najbolj iskanimi na vašem področju.

  1. KAJ ZAPISATI ZA #?

Eden izmed načinov je, da uporabljate obstoječe priljubljene hasthage in jih uporabljate z namenom povečanja dosega. Običajno gre za ključne besede, dogodke, novice, zgodbe (#fitness, #worldcup, #harrypotter). Priporočljiva je tudi uporaba lokacije med oznakami (#slovenia, #ljubljana) in pa uporaba hashtagov, ki nakazuje neko splošno razširjeno temo (#tbt, #quotes, #picoftheday).

Hashtag lahko ustvarite tudi sami. Vendar pa ta ne sme biti sam sebi namen. Razviti morate strategijo kdaj in zakaj želite to oznako uporabljati. Lasten hashtag je priporočljiv, ko gradimo blagovno znamko, image, slogan, ko organiziramo dogodek… Oznaka pa mora biti zapomnljiva, kratka in logična.

  1. ALI VEDNO UPROABLJATI ENAKE #?

Ja in ne. Dobro je, da si izberete nekaj # (lastnih in že priljubljenih), ki jih boste redno uporabljali v svojih objavah in so dovolj splošni, da so še vedno povezani z vsako izmed vaših objav. Sledilci se bodo namreč navadili, da bodo tako pod določeno oznako vedno lahko našli tudi vaše objave. Drugi del # pa naj bo bolj specifično vezan na samo vsebino objave, saj bo tako bolj relevanten, razširili pa si boste tudi potencialni doseg novih sledilcev.

 

Imate še kakšno vprašanje? Pišite mi tukaj!