Šest trendov za leto 2019

Se še kdo čudi, kako hitro je šlo leto na okoli? V naslednjem tednu bomo že stopili v december. V mesec veselja, praznovanj, obdarovanj ter mesec napovedi trendov za leto 2019. Med njimi so tudi predvidevanja, kaj vse se bo dogajalo na področju družbenih omrežij. Pregledala sem več različnih napovedi in povzela 6 glavnih trendov, ki jim bomo priča v naslednjem letu.

  1. AI

AI ali prilagojena resničnost je vsak dan v večji meri implementirana v naše okolje. Ocenjeno je, da bosta AI in VR krojila prihodnost družbenih omrežij. Filtri in 3D modeli bodo še naprej vedno bolj priljubljeni med uporabniki Facebooka, Snapchata in Instagrama, vse več pa bo tudi podjetij, ki bo personaliziralo ali ustvarilo svoj filter in ga implementiralo v družbena omrežja.

Ta FB filter sem letos s pomočjo sodelavcev ustvarila za Fruc.

Fotografija osebe Fruc.

  1. VIDEO IN VIDEO V ŽIVO

Video bo še naprej dominantni format objav na družbenih omrežjih. V zadnjih dveh letih je postal priljubljen zaradi Snapchata in Instagram Stories. Prav tako so v porastu YouTuberji in vlogerji. Video ima v primerjavi z ostalimi formati objav veliko večji doseg in jih ljudje veliko raje spremljajo, saj imajo več vsebine kot ostali formati objav. V letošnjem letu so postali priljubljeni tudi videi v živo. Zadnja raziskava pa pravi, da bi kar 45% sledilcev plačalo ”karto”, da bi lahko spremljali početje svojega priljubljenega atleta, skupino ali pevca v živo.

 

  1. CHATBOTI

Njihova priljubljenost bo v naslednjem letu le še zrastla. Postali bodo vedno bolj ”normalni” in sprejemljivi v očeh porabnikov. Napovedi pravijo, da bodo postali stalnica, ko bomo naročevali hrano, izbirali mobilni plan ali rezervirali hotelsko sobo. Razmeroma lahko jih je razviti, porabniki pa so z njimi zadovoljni, saj prejmejo od njih povratne formacije veliko hitreje, kot bi jih sicer od resničnih oseb.

 

  1. INFLUENCERJI

Mehurček influencerjev bo tudi v letu 2019 še naprej rastel. Le, da bodo v ospredje vse bolj stopali mikro influencerji. Sledilci namreč večjim imenom ne verjamejo več, saj vedo, da je skoraj vsaka njihova objava plačana s strani nekega podjetja. Od svojih prijateljev pa sledilci tega ne pričakujejo. Prav tako so za podjetje veliko ugodnejši, saj so navadno zadovoljni že s kompenzacijo.

Tudi sama sem se odločila za slednje. O moji izkušnji si lahko prebereš tukaj.

Fotografija osebe Tjaša Derstvenšek.

  1. VSEBINA SLEDILCEV

Vsebina, pridobljena s strani sledilcev je zelo uporaben način, kako lahko sledilce vključimo v poslovno strategijo, kar posledično vodi do boljše porabniške izkušnje. Trženje od ust do ust je izredno pomembno. Vsebini, ki jo pripravi podjetje ali oglaševalska agencija, sledilci ne verjamejo toliko, kot vsebini, ki jo ustvarijo ostali porabniki sami. Ljudje potrebujejo zgodbo. Želijo videti, kako se produkti/storitve uporabljajo v realnih situacijah življenja.

 

  1. ZGODBE

Storytelling ali pripovedovanje zgodb je eden izmed glavnih trendov v oglaševanju zadnji dve leti. Ljudje smo čustvena bitja. Produkte in storitve ne kupujemo več samo iz racionalnih razlogov. Prepričati je treba naša čustva. Zato mora imeti vsebina na družbenih omrežjih zgodbo. Pa ne govorim o pravljicah za lahko noč. Gre se za vsebino, ki je kvalitetna in jo podpira nekaj več. Nekaj, kar nagovori naše emocije. Nekaj, zaradi česar se v nasičenosti sporočil vseeno ustavimo in si jo ogledamo. To je tisto, kar bo tudi v naslednjem letu krojilo naše delo v agenciji in še marsikje drugje.

 

Meniš, da sem izpustila kakšnega izmed pomembnejših trendov? Piši mi!