Kaj naj danes objavim?

Je to vprašanje, s katerim se večkrat tedensko soočite, ko gledate svoj Facebook ali Instagram profil? Kaj objaviti, da bo relevantno za vaše sledilce, jih bo pritegnilo in da bo objava dosegla svoj namen? Kje in kako do vsebine? V kratkem zapisu z vami delim nekaj nasvetov, s katerimi si lahko pomagate, kako lahko dolgoročno rešite ta problem.

 

DOLOČITEV TEMATSKIH SKLOPOV

Dolgoročna rešitev vaših težav je lahko določitev tematskih sklopov. Kaj to pomeni? Da določite na primer 5 različnih tem, o katerih bodo govorile vaše objave vsak teden. S tem že vsaj delno rešite vaše težave. Na primer*, blagovna znamka oblačil se je odločil takole:

  • Vsak ponedeljek zjutraj se objavi lepa misel za začetek tedna
  • Vsak torej zvečer objavijo nagradno igro
  • Vsako sredo objavijo anketo/glasovanje med dvema različnima stiloma
  • Vsak petek objavijo nasvet, kam se podati na vikend izlet
  • Vsako soboto predstavijo enega izmed novih produktov

*Primer je izmišljen in napisan samo okvirno.

Z določitvijo osnovnih tematik glede na dneve, rešite že polovico vaših vsebinskih težav. Prav tako pa se bodo sledilci navadili na to, da lahko na vaši strani vsako sredo najdejo npr. nov recept, vsako nedeljo pa zabavno šalo.

 

10 NAJPOGOSTEJŠIH TEMATSKIH SKLOPOV

Da vam še malo bolj olajšam razmišljanje, delim z vami še nekaj najpogostejših tematskih sklopov, ki so vam lahko v pomoč pri postavljanju dolgoročnih tem za vsakotedenske objave.

MISLI – lepe misli za začetek tedna, motivacijski stavki, zabavni pregovori.

ZANIMIVE BLOG OBJAVE ALI ČLANKI – delitev lastne vsebine ali vsebine drugih, ki se sklada z namenom naše strani ali se kakorkoli povezuje z našim podjetjem/znamko.

NAGRADNE IGRE – kakršne koli igre z glasovanjem, križankami, računanjem, iskanjem napak so super za spodbujanje dvosmerne komunikacije.

PREDSTAVITEV PRODUKTOV – podrobnejša predstavitev enega izmed produktov ali storitev.

PREDSTAVITEV ZAPOSLENIH, OZADJE PODJETJA – podrobnejša predstavitev zaposlenih, lahko tudi v video vsebini ali pa ”sneak peak” v vašo pisarno/podjetje in dogajanje za štirimi stenami.

IGRANJE Z DNEVI – tbt ali ”četrtkov spomin”, ko lahko objavimo kakšno zanimivo sliko iz preteklosti; tgif ali ”še dobro, da je petek”, ko lahko objavimo zabavno vsebino; monday funday ali ”ponedeljek, ki ga nihče ne mara”.

RECEPTI, NASVETI ZA IZLETE – odvisno od tega, s čim se vaše podjetje ukvarja. Je pa to lahko super video in se samo slikovna vsebina.

VSEBINA S STRANI SLEDILCEV – sledilce pozovite, da naj označujejo vašo stran (ali pa poseben #) na svojih slikah in nato delite to vsebino na svoji strani.

AKTUALNO DOGAJANJE – navezujte se na aktualno dogajanje, svetovne dneve ali dogodke in jih povežite s svojo znamko.

LIFESTYLE – slika produkta na morju, zajtrk v postelji, video z izleta… Karkoli zanimivega se vam dogaja in je vredno to slikati ali posneti, se ne obotavljajte! Lepe in kvalitetne slike ter video vsebine vam bodo ob dnevih, ko boste brez inspiracije, prišle še kako prav.

 

Potrebujete pomoč pri kreiranju tematskih sklopov? Kontaktirajte me tukaj in z veseljem vam pomagam.

 

FOTO: Niko Matko