Ste že preizkusili IGTV?

Med tem, ko gledanost televizije še naprej pada, na drugi strani pa vedno več ljudi dosega digitalni video. Do leta 2012 naj bi mobilni video zajemal kar 78% vseh prenosov podatkov. Prav tako pa mlajše generacije vse pogosteje spremljajo vsebine in videe ”amaterskih” ustvarjalcev in vse manj profesionalnih vsebin, saj se s prvimi lažje poistovetijo. V začetku junija nas je Instagram razveselil z novo aplikacijo, ki nam omogoča nalaganje videov, dolgih med 15 sekund in 60 minut. IGTV aplikacija je ustvarjalcem in znamkam odprla povsem nove možnosti ustvarjanja vsebin in povezovanja s sledilci. 

KAKO ZAČETI?

V kolikor želite ustvarjati vsebine za IGTV, si morate na telefon naložiti dodatno aplikacijo – IGTV. Aplikacija se avtomatsko poveže z vašim Instagram profilom. V sami aplikaciji morate nato med nastavitvami poiskati gumb ”Create Your Channel”. V treh korakih si ustvarite kanal in s klikom na svojo profilno sliko/ikono že lahko pričnete z nalaganjem in ustvarjanjem daljše video vsebine.

  

 

POMEMBNO ZA USTVARJALCE

  • Videi so ”mobile first”, kar pomeni, da naj bodo posneti vertikalno.
  • Prikazani so čez celoten zaslon (bodite pozorni predvsem tisti, ki imate telefone Samsung S10 in iPhone X, saj imajo ti zasloni širše ekrane in zato vsebino na drugih zaslonih odreže).
  • Videi se pričnejo predvajati takoj z odprtjem aplikacije.
  • Svoj kanal in videe lahko ustvarja vsak.
  • Priporočena dolžina videov je med 2 in 5 minutami.
  • Videe bodo videli vaši sledilci in tudi ostali, katerim bo vaš video priporočen glede na vsebino.
  • Na svojem kanalu lahko dodajate videe, vidite delitve vaših videov in sledilce vašega kanala.
  • Ustvarite lahko samo en IGTV kanal na posamezen Instagram profil. V kolikor želite več kanalov, boste morali ustvariti dodatne Instagram profile.
  • Oglaševanje na IGTV zaenkrat še ni mogoče, bo pa verjetno v prihodnosti to možno.

 

POMEMBNO ZA SLEDILCE

  • Za ogled kanalov in vsebin na IGTV, ne potrebujete dodatne aplikacije, temveč samo kliknete na oranžno ikono v desnem kotu Instagram aplikacije.
  • Ogledate si lahko vsebine profilov, ki jim sledite, prav tako pa poiščete tudi vsebine, ki jim ne sledite vendar bi vas lahko zanimale (Instagram vam sam predlaga najbolj priljubljene vsebine in vsebine, ki se skladajo z vašimi interesi).
  • Če s prstom podrsate od desne proti levi, boste preskočili na ogled naslednjega videa.
  • Če s prstom podrsate od leve proti desni, se boste vrnili na ogled prejšnjega videa.
  • Če s prstom podrsate od spodaj navzgor, se vam bo prikazala navigacijska vrstica.
  • Če se s prstom samo dotaknete videa, se bodo pojavile ikone in možnosti za všečkanje, komentiranje ali pošiljanje direktnega sporočila lastniku kanala.

 

Zagotovo IGTV aplikacija omogoča ustvarjalcem video vsebin in podjetjem, da se še na drugačen način približajo svojim ciljnim skupinam in tako ustvarijo z videi dodatno vrednost, ki bo pri uporabnikih pustila dolgoročno pozitiven vpliv.

Kaj pa vi, ste že preizkusili IGTV? 🙂