Ustrezne dimenzije objav

Zdaj, ko že poznamo svoje občinstvo na Facebooku in Instagramu, je prav, da se lotimo še ene osnove. Dimenzije slik in videov, ki jih objavimo, so namreč zelo pomembne, če želimo, da se sledilcem prikažejo točno tako, kot smo si zamislili in na vseh napravah enako. V tem zapisu sem zato na ”kup” zbrala najpogostejše in najbolj optimalne dimenzije objav za slike in videe.

 

FACEBOOK SLIKE

Slika profila: 320 x 320 px
Naslovna slika: 1640 x 856 px (vendar je potrebno biti pozoren, da so glavno besedilo in kreativa znotraj 1640 x 668 px)


Osnovna slikovna objava: 1200 x 900 px
360° slika: 6000 x 3000 px
Oglas za pridbivanje sledilcev: 1200 x 444 px
Canvas prikazna slika: 470 x 264 px (znotraj Canvasa pa so potem dovoljeni tudi ostali formati in dimenzije)
Slikovna objava s povezavo (velja tudi za oglase v desnem stolpcu, Lead Generation oglase in oglase znotraj Messengerja): 1200 x 628 px
Carousel objava s povezavo: 1080 x 1080 px

Facebook image dimensions for single-image and carousel ads
Slike naj zajemajo največ 20% besedila. Objava lahko zajema 500 znakov, vendar se jih na telefonu prikaže največ 90, zato je dobro, če smo kratki in sladki! 🙂

 

FACEBOOK VIDEI

Video profila: enako kot pri slikah, trajanje največ 7 sekund
Naslovni video: enako kot pri slikah, trajanje najmanj 20 sekund in največ 90 sekund
Osnovna video objava: 1200×900 (16:9, 30fps), trajanje največ 60 minut
Prikazna slika videa: 1200 x 675 px
Video v živo: enaki formati kot za osnovno objavo, trajanje največ 240 minut

Ostale dimenzije so enake zgornjim slikovnim dimenzijam, trajanje pa je omejeno na 60 sekund. Največja velikost videa je lahko 4 GB, priporočljiv format videa pa je mp4. Navodila za tekst so enaka kot pri slikah, le da ni omejitve, koliko besedila je lahko napisanega v videu.

Bolj podrobne in specifične dimenzije si lahko preberete tudi tukaj.

 

INSTAGRAM

Vse slike in videi so lahko objavljeni v treh dimenzijah:
kvadratni (1080 x 1080 px)
portretni (1080 x 1350 px)
ležeč (1080 x 566 px)

Video lahko traja največ 60 sekund.

Instagram Story pa je druga zgodba. Včasih se je lahko objavljalo med zgodbe samo pokončne formate 1080 x 1920 px. Že nekaj časa pa nam je uporabnikom omogočena funkcija približevanja ali odmika slike/videa, kar pomeni, da lahko tudi med zgodbe objavimo še vse ostale tri, zgoraj naštete dimenzije. Še vedno je najbolj priporočen osnovni format, saj je najbolj viden in funkcionalen.

Video lahko traja največ 15 sekund. V kolikor na Story snemamo video v živo, lahko traja eno uro, vendar se bo celoten video razrezal med zgodbe, kar je za sledilce zelo težko gledljivo. V kolikor snemate daljše videe, priporočam uporabo nove aplikacije IGTV, ki omogoča objav videov, dolgih do ene ure. Več o tem pa v prihodnjem blogu!