Mini kolumna: Praznujem eno leto!

V agenciji sem začela delati točno 23.6.2017. Zakaj sem si tako zapomnila ta datum? Ker se mi je na ta dan uresničila moja dolgoletna želja. Štiri leta prej mi je skoraj uspelo, pa sem izpadla v zadnjem krogu. Eno leto nazaj pa je bila sreča na moji strani. No, ne samo sreča. V teh štirih letih sem se marsikaj naučila in izboljšala. In bilo je dovolj.

Vsak začetek je težak …

…  vendar moj ni bil. Dobila sem super sodelavce in mentorje, ki so me lepo sprejeli in veliko naučili. Kar kmalu sem morala splavati sama izven svoje cone udobja. Do takrat sem večinoma samo ljubiteljsko urejala družbena omrežja in pisala vsebino, občasno tudi nastavila kakšen oglas na Facebooku in menila sem, da vem in znam vse. No, kaj kmalu mi je postalo jasno, da je bilo moje znanje podobno vrhu ledene gore nad morsko gladino, pod gladino pa me je čakal še cel kup znanja, ki sem ga morala osvojiti in na podlagi tega stati za svojimi odločitvami in delom.

Eden večjih izzivov so bili KPI-ji, za katere takrat sploh nisem vedela in razumela, zakaj jih moram kot upravljalka družbenih omrežij razumeti. Excel tabel nikoli nisem marala in ja, KPI-ji se postavljajo ravno v tem ”čudovitem” programu.  Ob pomoči sodelavcev nam je seveda uspelo nalogo speljati tako kot je to potrebno, sama pa sem se v tem času z Excel tabelami kar precej spoprijateljila in moram priznati, ta program je res učinkovit in v veliko pomoč … Če kaj analiziraš in računaš, seveda.

Ampak to ni bilo dovolj!

Ne, seveda ne! Kljub temu, da sem dobila svojo prvo zaposlitev v podjetju, kjer sem si vedno želela in sem delala nekaj, v čemer sem uživala in si želela … Sem nekako od sebe pričakovala še več. Vem, da nisem edina taka oseba, ki se hitro naveliča enoličnih stvari in si rada sama sebi postavlja izzive. Celotna naša generacija se žene k nečemu boljšemu, želi vedno več. Tako sem tudi jaz začela iskati nove izzive. Našla sem jih v kreativi.

Za vse tiste, ki agencijske strukture in dela ne poznate, se agencija deli na več različnih oddelkov. Account oddelek se ukvarja s skrbjo za naročnike, interno usklajevanje in operativno izvajanje projektov od A do Ž. Res spoštovanja vredno delo. Produkcija skrbi za izvedbo in kreacijo vseh materialov, ki vzklijejo v glavah kreativcev (po čim nižjih stroških seveda). Kreativa je tisti del oddelka, ki skrbi za ubesedenje in vizualno podobo najbolj norih (včasih tudi malo manj norih) idej. Potem pa so tukaj še organizatorji dogodkov, grafični oblikovalci, svetovalci, pa medijski zakup, IT oddelek in drugi. En primer stukture tudi na sliki.

Rezultat iskanja slik za advertising agency structure and functions

Moje dosedanje delo se je tako in tako že prepletalo s kreativo, prav zares pa nisem imela možnosti od začetka sodelovati pri kreiranju oglaševalskih kampanj. In veliko srečo imam, da imam res najboljše sodelavce in nadrejene, ki so mi pomagali uresničiti moje želje in me vpeljati tudi na kreativne projekte. Že po nekaj dnevih sem ugotovila, da je to to. Da je to moj nov izziv, ki ga iščem. Da želim izpopolniti svoje znanje tudi na tem področju. In predvsem, da želim tudi s svojimi idejami celostno prispevati k oglaševalskim kampanjam.

Mi je uspelo?

Lahko bi rekla, da mi počasi res uspeva. Svoje prvotno delo upravljalca vsebin še vedno opravljam in se tudi na digitalnem področju še naprej izpopolnjujem, najmanj polovica mojega delavnika pa je namenjena bolj kreativnim projektom in klasičnim ”copywriting” izzivom. Tudi kreativna ekipa me počasi sprejema kot del njih in občutek je izjemen. Delo je zaenkrat tako dinamično in raznoliko, da si težko predstavljam, da bi se lahko tukaj kdaj česarkoli naveličala. Vsak dan počnem nekaj drugega, nekaj novega. Kar pa je še lepše, moje delo ni vidno več samo na družbenih omrežjih, pač pa tudi na drugih kanalih. In to je tisto, na kar sem res ponosna in za kar se bom še naprej trudila. Hvala vsem, ki ste mi to omogočili.