Spoznaj svoje občinstvo #2

V svoji prvi seriji objav, nadaljujem z nasveti, kako lahko preprosto z nekaj kliki spoznamo, kdo je naša publika, kako (ne)uspešno smo pritegnili ciljno skupino in kako svojo vsebino na družbenih omrežjih še bolj prilagodimo, da bo zajela večji krog sledilcev. V prejšnjem prispevku smo si že ogledali orodja na Facebooku, tokrat pa sta na vrsti Instagram in Twitter.

 

INSTAGRAM

Instagram trenutno še nima tako naprednih možnosti analiziranja svojih sledilcev, kot jih ima Facebook. Vsekakor pa ponujena orodja ne smemo zanemariti in jih moramo znati izkoristiti sebi v prid. Na Instagramu najlažje analiziramo svoje občinstvo, če imamo ustvarjen Business profil. Če ga še nimate, je pretvorba zelo enostavna. Poišete jo med nastavitvami, vendar morate profil povezati z eno izmed vaših Facebook strani. V kolikor strani nimate, tudi Business profila na Instagramu ne morete imeti.

Ko imamo to urejeno, se nam bo na našem Instagram profilu desno zgoraj prikazala majhna ikona z grafom. S klikom nanjo se nam odpre vpogled v metrike in analize našega profila na Instagramu. Med metrikami najdemo tudi analizo naših sledilcev. Razviden je njihov spol, starost, lokacija, dnevi in čas, ko so naši sledilci najbolj aktivni na Instagramu.

insights4

Zaenkrat so to edina orodja za spoznavanje svojih sledilcev na Instagramu. Tudi na tem družbenem omrežju lahko sestavimo in dosežemo ciljno skupino po svojih željah in po svoji meri, vendar s pomočjo oglasov.  Več o tem kdaj drugič.

 

TWITTER

Marsikdo tega ne ve, vendar ima Twitter zelo razvito analitiko. In to ne analitiko posameznih objav temveč res dobro analitiko sledilcev. Twitter analitiko za svoj profil ali stran najdemo na Twitter Analytics. Zgoraj kliknemo na gumb ”Audiences” in odpre se nam zanimiv vpogled v naše sledilce. Ponujena nam je tudi možnost, da si ogledamo demografske podatke vseh Twitter uporabnikov ali pa vseh, ki jih organsko dosežemo z našimi objavami.

Na prvi strani vpogledov med naše sledilce, se nam odprejo 4 zavihki, ki že izpostavljajo glavne lastnosti naših sledilcev. Tako lahko vidimo, da naše sledilce najbolj zanimajo tehnične novice, večina sledilcev govori angleško in največ jih našo stran obišče preko računalnika.

S klikom na posamezno kategorijo, se nam odpre tudi bolj podroben prikaz. Med interesi tako lahko na naši strani vidimo, da naše sledilce zanima tudi vodenje, pa športne novice, komedija, itd.

Poleg klasičnih demografiskih podatkov, kot sta spol in lokacija bivanja, pa nam Twitter analitika prikaže še en zanimiv podatek naših sledilcev, katerega ne najdemo pri pregledovanju občinstva na drugih družbenih omrežjih. To je vpogled, kakšne TV žanre naši sledilci najraje spremljajo. 

Za vse tiste, ki na Twitter do danes niste gledali kot na družbeno omrežje, preko katerega bi oglaševali, sem prepričana, da boste o tej možnosti še enkrat razmislili. Tudi na Twitterju je namreč nastavljanje oglasov in promocij močno podvrženo temu, koga in kako hočemo ciljati, možnost targetiranja je tukaj res zelo dobro razvita in velika, zato nam poznavanje naše ciljne skupine in naših sledilcev pride še kako prav.

 

Upam, da sem vam tudi tokrat pomagala in uspela predstaviti nekaj novega. Naslednjega spoznavanja publike se bomo lotili še na Linkedinu, Snapchatu in YouTubu, še prej pa za vas pripravljam nekaj novosti, ki nas čakajo na Facebooku v kratkem, zato me spremljajte še naprej.

1 misel o “Spoznaj svoje občinstvo #2

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja