Spoznaj svoje občinstvo #1

Vsakič, ko me kdo vpraša za nasvet, kaj, kdaj ali kakšno vsebino naj objavlja na svojih kanalih ali kanalih podjetja, je moj prvi odgovor vedno vprašanje: ”Ali poznaš svoje sledilce?”

Kjučni korak do kreiranja relevantne vsebine, na katero se bodo sledilci odzivali in s katero se bo podjetje/znamka v glavah potrošnikov pozicionirala tako kot želimo, je poznavanje svojega občinstva/svojih sledilcev na kanalih, ki jih uporabljamo. Ne glede na to, kako se bo nam zdela vsebina zanimiva, pomembna in zabavna, z njo ne bomo nič dosegli, če ni primerna za naše sledilce. Na družbenih omrežjih lahko zelo hitro in enostavno pridemo do odgovora na zgornje vprašanje. V prvem delu spoznavanja našega občinstva se bomo najprej posvetili Facebooku.

FACEBOOK VPLOGLEDI

Na Facebook strani, ki jo upravljamo, lahko zelo hitro najdemo nekaj osnovnih demografskih podatkov o naših sledilcih. S klikom na gumb VPOGLEDI (ang. Insights) se nam odpre vrsta podatkov, grafov in analiz, med katerimi najdemo tudi nekaj analiz naših sledilcev. Pod gumbom OSEBE (ang. People) lahko najdemo demografske podatke (spol, starost, jezik in lokacija) naših fenov, sledilcev, doseženih oseb in vključenih oseb.

insights1

Še eno super osnovno orodje za spoznavanje vedenja naših sledilcev na Facebooku je tudi graf, ki se skriva pod gumbom OBJAVE. Ta nam namreč pove, ob katerih dnevih in urah so naši sledilci prisotni na Facebooku.

insights2Iz primera zgoraj lahko vidimo, da so na tej strani sledilci najbolj prisotni ob sredah. Časovno pa jih bomo največ ulovili, če se naše objave gibljejo okoli 8. ali 20. ure.

Še bolj poglobljena orodja za analizo naših sledilcev na Facebooku nam ponuja Facebook Ads Manager. Z nastavitvijo pravilne lokacije in izbiro strani, ki jo želiš preučiti, lahko najdeš o svojih sledilcih še dodatne demografske in vedenjske podatke. Tako lahko vidimo, koliko % naših sledilcev je poročenih, kakšno stopnjo izobrazbe imajo in še in še.

insights3

Vsekakor pa je potrebno iz dneva v dan spremljati tudi objave in odziv sledilcev nanje. Facebook je super kanal, kjer lahko iz minute v minuto prilagajamo svojo komunikacijo in kreative, zato ne pozabite izkoristiti tudi možnosti sprotnega testiranja.

 

V naslednjem prispevku si boste lahko prebrali o spoznavanju sledilcev na Instagramu in Twitterju. Prijavite se na e-novice in bodite med prvimi, ki bodo prebrali te zanimive in pomembne informacije.

 

1 misel o “Spoznaj svoje občinstvo #1

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja